Reiki-Lotus forum Tantra-Lotus forum Actieve onderwerpen Ledenlijst Zoeken Forumregels Calendar |
|
| |
| Esoterie en 'wetenschap' | |
| |
|
| Schrijver | Bericht |
|
Hetty
Forumlid
Lid geworden: 06 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 5983 |
![]() Onderwerp: Dr. Reich’s Discovery of OrgoneGeplaatst op: 13 Jun 2009 om 13:11 |
|
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/06/13/Outlawed-Most-Important-Medical-Discovery-But-Why.aspx
Kreeg ik zojuist via de mail, interessant. Over energie. Wie weet er meer van ? Aangepast door Hetty - 13 Jun 2009 om 13:12 |
|
|
Leef vanuit het hart !
|
|
IP gelogd |
|
|
Guests
Guest Group
|
![]() Geplaatst op: 08 Feb 2010 om 19:57 |
|
Orgone energy
Ik heb op de site gekeken. Is heb er nog niet eerder van gehoord. Waar ik aan denk is dat ik vaker (bijna iedere dag) blauw licht als een stip op de muur zie (meestal met een doorsnede van 2-3 cm). Een paar keer was het een grote doorschijnend blauwe licht cirkel (8-10 cm). ik heb me afgevraagd of het projectie is van iets van mijzelf of dat het de aanwezigheid van energie is van een ander (een helper of mijn vader). Ik vind het boeiend om meer over Orgone energy te weten te komen. Orgone energy is misschien de healing energy waarmee gewerkt wordt bij Reiki en magnetiseren. Een vriendin van mij is magnetiseuze en heeft het vaker over het sturen van blauw licht. Vera PS: Blauw licht: drinken uit een blauw glas schijnt een bepaalde werking te hebben en blauw licht als therapie werkt genezend (dit terzijde) |
|
IP gelogd |
|
|
Max.
Forumlid
Lid geworden: 24 Jan 2009 Online status: Offline Berichten: 349 |
![]() Geplaatst op: 10 Feb 2010 om 19:01 |
Schijnt een bepaalde werking te hebben.
Kijk, aan dergelijke harde argumenten hebben we ten minste iets.
Aangepast door Max. - 10 Feb 2010 om 19:02 |
|
IP gelogd |
|
| Currently Active Users Viewing This Topic: 1 (Members: 0, Guests: 1) |
| Members: |
|
||
Spring naar forum |
u kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kan niet antwoorden plaatsen in dit forum u kan niet berichten verwijderen in dit forum u kan niet berichten bewerken in dit forum u kan niet enquêtes aanmaken in dit forum u kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|
(Dit WWF forum is in eigendom van Reiki-Lotus) |
|
Reiki-Lotus is een Reiki- en meditatiepraktijk die werkt vanuit een Boeddhistische visie. U kunt contact met ons opnemen op info@reiki-lotus.com. |
|
|