Reiki-Lotus forum Tantra-Lotus forum Actieve onderwerpen Ledenlijst Zoeken Forumregels Calendar |
|
| |
| Wat maak jij mee ? | |
| |
|
| << Vorige Pagina van 4 Volgende >> |
| Schrijver | Bericht |
|
Bea..
Forumlid
Lid geworden: 06 Dec 2006 Online status: Offline Berichten: 821 |
![]() Geplaatst op: 26 Sep 2009 om 14:47 |
|
Wow! Wat leuk
Gefeliciteerd, Kris. Ik wens je een fijne zwangerschap toe, geniet ervan!
|
|
|
Loat mer kuul’n ’t löp wa los
|
|
IP gelogd |
|
|
Coby
Forumlid
Lid geworden: 25 Dec 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 435 |
![]() Geplaatst op: 26 Sep 2009 om 18:20 |
|
hoi Kris,
geweldig he? ik herinner me van mijn zwangerschap nog dat ik spelletjes deed als ik bad zat/lag. Ik duwde dan zachtjes mijn buik wat in en dan kwam er meteen reactie: een stompje terug. Dan zocht ik een andere plek op en weer reactie. Dan riep ik keihard tegen mijn vent: "Kom nou kijken", kwam manlief naar boven gesneld gebeurde er natuurlijk niets meer. Ik leefde van het ene bezoek van de verloskundige naar het volgende. Ik vond het geweldig dat hartje in stoomsnelheid te horen kloppen. Ik wens je een mooi vervolg toe en GENIET! |
|
|
Er is niets dat de mens beperkt behalve zijn gedachten
|
|
IP gelogd |
|
|
Travelin' Thru
Forumlid
Lid geworden: 20 Sep 2009 Online status: Offline Berichten: 33 |
![]() Geplaatst op: 26 Sep 2009 om 19:07 |
|
Wat zal dat een intens mooi, gelukzalig gevoel geven dat er leven in je buik groeit
Je eigen kind
Ik heb er, na altijd gezegd te hebben er niet aan te beginnen, ervan gedroomd dat toch mee te mogen maken
Het vrouwelijke drang van leven geven kan je geloof ik niet tegen houden.
Bij mij zal het niet meer mogelijk zijn, maar kan wel enorm genieten van vrouwen die zwanger zijn
Mag weer tante worden volgend jaar, jippieeeee
Wens je heel veel plezier en geluk toe met je zwangerschap en je kind.
In Liefde TT
|
|
|
Interdum lacrimae pondera vocis habent!
|
|
IP gelogd |
|
|
bloem
Forumlid
Lid geworden: 03 Jun 2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 241 |
![]() Geplaatst op: 27 Sep 2009 om 02:08 |
|
het is zon mooie tijd. Ik wens je/ jullie alle goed ook al in deze tijd.
ik was zo blij met mn zwangerschappen....heb ze blij, verheugd, zonnig en allen heel bewust beleefd ondanks de problemen. Kris jij bent into muziek. Wat ik gedaan heb zal je zeker aanspreken. ik heb een liedje gemaakt op een melodietje van een lalleby die redelijk onbekend is. Zelf tekst op gemaakt en voor de baby in mn buik gaan zingen. lekker wiegend terwijl de baby er nog in zat. Heb dat echt vaak gedaan. Het is zo gaaf nu is hij 2,5 en zingen we samen voor het slapen zijn eigen slaapliedje. het is zo schattig. Hij praat wel maar de zinnetjes zijn nog niet altijd echt goed en het klinkt zo lief als hij mee zingt. Dat is me heel erg veel waard. kids zijn een heel groot goed. we mogen alleen niet vergeten dat ook zij mensjes zijn met hun eigen leven en taken in deze wereld. het moment dat we ze mogen ontvangen, de eerste negen levensmaanden raken we al zo gehecht. En daarna mogen we ze leren kennen in al hun pracht en inderdaad moeten we ook al leren los te laten om hen in vrijheid te laten ontdekken, leren, verwonderen en leven. |
|
|
Its all about love, and balance
|
|
IP gelogd |
|
|
Guusje
Forumlid
Lid geworden: 09 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1110 |
![]() Geplaatst op: 29 Sep 2009 om 13:18 |
|
Zo Kris dat is nog eens een verassing, straks weer een baby in je armen echt iets om heel erg van te genieten. Gefeliciteerd.
|
|
|
moenie worry nie!
Guusje |
|
IP gelogd |
|
|
kris
Forumlid
Lid geworden: 05 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 5938 |
![]() Geplaatst op: 23 Okt 2009 om 22:57 |
|
ja het is inderdaad een hele gebeurtenis, en bloem ja je hebt volledig gelijk over dat hechten, maar dat heeft meteen een heel belangrijk reden, we beschermen onze jongen daardoor beter. dat instinct is heel sterk, maar ik heb altijd erg gehouden van het stuk ON CHILDREN van KAHLIL GIBRAN..says it all wat my betreft
ik zing veel voor de baby in mn buik heb t ook met beide andere kinderen gedaan het is een tweede natuur
het is de grote verwondering die nu vaak over me komt, hoe kan dit, wat is dit..wie is dit kind..hoe hebben hij en ik dit samen doen smelten in mijn lijf, en waardoor werd het bezield.
zo n enorm wonder..vooral als je dan kontakt begint te maken met zo n kleintje, het naar je hand toe lijkt te drijven, of duidelijk wegduikt als het rust nodig heeft..heel banaal ook het zorgen dat het nestje klaar komt en er kleertjes en andere aardse zaken klaar liggen
ben op de helft nu. buik is niet meer te negeren ook niet door de buitenwereld..en ik geniet van elk moment
guusje, ja..een enorme verrassing.
|
|
IP gelogd |
|
|
kris
Forumlid
Lid geworden: 05 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 5938 |
![]() Geplaatst op: 23 Jan 2010 om 23:36 |
|
ons kleine wonder op een 3D echo die met 30 weken zwangerschap is gemaakt ( nu twee weken geleden dus)
we hebben met diepe ontroering gekeken naar een mondje dat in een lachje trok, oogjes die open en weer dicht gingen, en kleine handjes met nageltjes , prachtig volmaakt
|
|
IP gelogd |
|
|
bloem
Forumlid
Lid geworden: 03 Jun 2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 241 |
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 04:08 |
|
Wat mooi en wonderlijk. Een nieuw klein mensje in de verpakking, maar toch al zo goed te bewonderen.
Jeeh wat gaat dat snel. Jullie zijn echt al ver. nog maar even. Toi, toi,toi. |
|
|
Its all about love, and balance
|
|
IP gelogd |
|
|
Esther
Forumlid
Lid geworden: 07 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2213 |
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 12:52 |
|
Succes met de laatste weken
|
|
IP gelogd |
|
|
Guusje
Forumlid
Lid geworden: 09 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 1110 |
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 13:19 |
|
Uhh Kris volgens mij heeft ze jouw mond.
|
|
|
moenie worry nie!
Guusje |
|
IP gelogd |
|
|
kris
Forumlid
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 14:29 |
|
haha dat hebben mijn andere twee ook guusje hihi, dus dat zou heeeel goed kunnen, t is voor ons wel een heel bekend koppie
|
|
IP gelogd |
|
|
Ulla
Forumlid
Lid geworden: 06 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 6818 |
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 14:48 |
|
Wens je een fijne bevalling en fijne kraamtijd! Ik heb net een liedje gehoord via je website, je hebt een hele mooie stem. Wist niet dat je zong en hiermee bezig was. zal je liedjes een luisteren op me gemak. Liefss en groetjes van Ameland Ulla
Aangepast door Ulla - 24 Jan 2010 om 14:49 |
|
|
Life coach,pedagoog,
Spiritueel Reikileraar. http://ullaulla.hyves.nl/ www.hulpbijverwerking.nl www.reikipraktijkonline.nl |
|
IP gelogd |
|
|
kris
Forumlid
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 15:48 |
|
dank je ulla:)
|
|
IP gelogd |
|
|
Simone Lazet
Forumlid
Lid geworden: 05 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 6583 |
![]() Geplaatst op: 24 Jan 2010 om 16:56 |
|
Wauw cool zo'n 3D echo
Prachtig
De laatste lootjes Kris, heel veel sterkte en geniet van alles
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 4 Volgende >> |
| Currently Active Users Viewing This Topic: 1 (Members: 0, Guests: 1) |
| Members: |
|
||
Spring naar forum |
u kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kan niet antwoorden plaatsen in dit forum u kan niet berichten verwijderen in dit forum u kan niet berichten bewerken in dit forum u kan niet enquêtes aanmaken in dit forum u kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|
(Dit WWF forum is in eigendom van Reiki-Lotus) |
|
Reiki-Lotus is een Reiki- en meditatiepraktijk die werkt vanuit een Boeddhistische visie. U kunt contact met ons opnemen op info@reiki-lotus.com. |
|
|