Reiki-Lotus forum Tantra-Lotus forum Actieve onderwerpen Ledenlijst Zoeken Forumregels Calendar |
|
| |
| Tantra algemeen | |
| |
|
| Schrijver | Bericht |
|
henkzoekt
Forumlid
Lid geworden: 10 Feb 2010 Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() Onderwerp: waar zoekenGeplaatst op: 10 Feb 2010 om 22:06 |
|
Beste allemaal,
Ik heb al geruime tijd een behoorlijke burnout, gevoelsmatig zit ik nu in de laatste fase. Zoekende op internet kwam ik bij tantra terecht.
Al verder zoekende ben ik ook yoga gaan doen. Kan iemand me verder helpen met tips en misschien hulp.
Vragen waar ik mee worstel.
Mijn vrouw weet ervan maar kan tantra en sex niet los zien maar ze wil me het wel laten ervaren.
Kan tantra meehelpen aan het herstelen van een burnout.
Waar kan ik kennis maken met tantra zonder gelijk een klein fortuin kwijt te zijn.
Ik wil/durf nog niet echt naar een introductie avond wie kan me meer vertellen over zo'n avond
Is er altijd een evenwicht in de groep mbt man vrouw
Hopelijk hoor ik Henk
|
|
IP gelogd |
|
|
bloem
Forumlid
Lid geworden: 03 Jun 2009 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 241 |
![]() Geplaatst op: 08 Apr 2010 om 18:02 |
|
Vraagje ben je inmiddels al naar een info avond geweest? daar worden je vragen beantwoord. Kost niets. Levert veel info.
Wat jij vraagt en bedoelt met een introductieavond en het evenwicht in de groep etc kan alleen beantwoord worden bij degene (school) waar je naartoe zou willen. Succes |
|
|
Its all about love, and balance
|
|
IP gelogd |
|
|
henkzoekt
Forumlid
Lid geworden: 10 Feb 2010 Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() Geplaatst op: 28 Jun 2010 om 13:12 |
|
Hoi Bloem,
Bedankt voor je reactie. Ik ben nog niet naar een introductie middag/avond geweest. Mede omdat ik dit het liefst met mijn vrouw zal doen maar die staat er helaas nog niet oor open. Terwijl het ons veel goeds zal kunnen brengen.
Henk
|
|
IP gelogd |
|
| Currently Active Users Viewing This Topic: 1 (Members: 0, Guests: 1) |
| Members: |
|
||
Spring naar forum |
u kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kan niet antwoorden plaatsen in dit forum u kan niet berichten verwijderen in dit forum u kan niet berichten bewerken in dit forum u kan niet enquêtes aanmaken in dit forum u kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|
(Dit WWF forum is in eigendom van Reiki-Lotus) |
|
Reiki-Lotus is een Reiki- en meditatiepraktijk die werkt vanuit een Boeddhistische visie. U kunt contact met ons opnemen op info@reiki-lotus.com. |
|
|