Reiki-Lotus forum Tantra-Lotus forum Actieve onderwerpen Ledenlijst Zoeken Forumregels Calendar |
|
| |
| Spiritualiteit algemeen | |
|
| |
|
| << Vorige Pagina van 5 |
| Schrijver | Bericht |
|
Coby
Forumlid
Lid geworden: 25 Dec 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 435 |
![]() Geplaatst op: 08 Sep 2010 om 19:10 |
|
Ik durf nog verder te gaan, Snowhawk... Mercurius heeft nl ook te maken met de beweeglijkheid van de vingers. Een mercuriuslijn in je huis waar jij je PC op zet, heeft als nadeel dat je niet weg te slaan bent van je PC en blijf je langer hangen achter MSN en Skype dan je van te voren had gepland. Ben je echter beroepshalve bezig met het bouwen van website dan is die plek natuurlijk ideaal.
Weet je toevallig ook in welk huis jouw Mercurius staat? |
|
|
Er is niets dat de mens beperkt behalve zijn gedachten
|
|
IP gelogd |
|
|
snowhawk
Forumlid
Lid geworden: 06 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2526 |
![]() Geplaatst op: 08 Sep 2010 om 22:35 |
|
Ja, in het twaalfde huis. In mijn geval werkt dat vooral uit op diplomatieke vermogens. Ik kan mijn opvattingen voor mezelf houden indien ik denk dat het diplomatiek gezien het meeste oplevert. Voor beide partijen. Ik kan ook heel goed ruzies tussen anderen oplossen, partijen weer met elkaar aan het praten krijgen.
Ik vergiste me trouwens, het is niet Jupiter die tegen de verticale as onder staat, het is Neptunus. Jupiter staat, net als de zon en Venus, (en Mercurius dus) in het twaalfde huis. Heel grappig: ik werk namelijk met buitenlandse kinderen, mijn ex-partner is Luxemburger, mijn huidige partner een Indo, die ik dan ook nog eens via internet heb leren kennen. Onvermijdelijk, met die planeetstanden, gheghe. Die sterke bezetting in het twaalfde huis zorgt er ook voor dat ik, als ik dat wil, aan anderen precies dat beeld kan laten zien wat ik wil dat ze zien. Er zijn dan ook maar weinig mensen die me echt kennen. Het is niet zozeer dingen verborgen willen houden, maar ik ben inderdaad sterk gericht op privacy. Dat lijkt tegenstrijdig met de schijnbare openheid die ik geef op internet. Maar dat pas ik precies af. Mijn diepste zielenroerselen zijn alleen voor mensen die me werkelijk nabij staan. Ik laat dan ook zelden het achterste van mijn tong zien en dat heb ik leren gebruiken in mijn voordeel. Ik heb altijd nog wel een trucje in mijn mouw verborgen zitten om een situatie die in mijn nadeel leek in mijn voordeel om te draaien.
|
|
IP gelogd |
|
|
Coby
Forumlid
Lid geworden: 25 Dec 2007 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 435 |
![]() Geplaatst op: gisteren om 07:25 |
|
mooi, die grote bezetting in het 12e huis. Past ook bij een spiritueel leven... Daarnaast staat het 12e huis bij mij voor de behoefte aan afzondering en onthechting (Boeddhisme past dus helemaal bij je) om los te komen het keurslijf van dagelijkse beslommeringen. Je behoefte van jezelf om je hiervan los te maken zou tegelijkertijd de reden kunnen zijn voor je communicatieve vermogens op vlak van het onbewuste. Heel bijzonder die zon EN mercurius in het 12e huis...
|
|
|
Er is niets dat de mens beperkt behalve zijn gedachten
|
|
IP gelogd |
|
|
snowhawk
Forumlid
Lid geworden: 06 Dec 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2526 |
![]() Geplaatst op: gisteren om 15:26 |
|
Ja, zoiets begreep ik al.
Het moet eigenlijk geloof ik niet kunnen omdat het tegengesteld is aan elkaar of zoiets. Zon in het twaalfde huis wilt privacy, Mercurius wilt communiceren.
Mij is inmiddels door een astroloog en twee studerende astrologen gezegd dat ik heel bijzondere geboortehoroscoop heb. Ik weet het niet. Ik knik dan maar gewoon braaf ja. Ik weet er wel een klein beetje vanaf, maar niet genoeg om het al dan niet met ze eens te zijn.
|
|
IP gelogd |
|
| << Vorige Pagina van 5 |
| Currently Active Users Viewing This Topic: 1 (Members: 0, Guests: 1) |
| Members: |
|
||
Spring naar forum |
u kan niet nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kan niet antwoorden plaatsen in dit forum u kan niet berichten verwijderen in dit forum u kan niet berichten bewerken in dit forum u kan niet enquêtes aanmaken in dit forum u kan niet stemmen in enquêtes in dit forum |
|
|
(Dit WWF forum is in eigendom van Reiki-Lotus) |
|
Reiki-Lotus is een Reiki- en meditatiepraktijk die werkt vanuit een Boeddhistische visie. U kunt contact met ons opnemen op info@reiki-lotus.com. |
|
|